Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 4 | Τεύχος 2 | 2016

Περίληψη

 

Ο όρος «εκφοβισμός» (bullying) περιγράφει τις διαδικασίες εκφοβισμού, παρενόχλησης και συστηματικής θυματοποίησης παιδιών από συνομηλίκους τους. Η έκταση του εκφοβισμού στο σχολικό περιβάλλον προβληματίζει εκπαιδευτικούς και γονείς που αναζητούν τρόπους αντιμετώπισής του. Η παρούσα μελέτη επιδιώκει να τους ενημερώσει, να τους ευαισθητοποιήσει και να συμβάλλει στη συζήτηση για την αντιμετώπιση του φαινομένου, αναδεικνύοντας το τυπικό κλινικό προφίλ του θύτη (bully) και προτείνοντας τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του φαινομένου στο σχολικό περιβάλλον σε τρία επίπεδα: α) σε επίπεδο ατομικό και συμβάντος, β) σε επίπεδο τάξης και γ) σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΣχολικός Εκφοβισμός, το Κλινικό Προφίλ του Θύτη και η Αντιμετώπιση του Φαινομένου στη Σχολική Μονάδα302.31 KB