Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 3 | Τεύχος 3 | 2015

Περίληψη

 

Στόχος της παρακάτω έρευνας είναι να εξετάσει και να συγκρίνει τις αντιλήψεις των Ελλήνων και Βέλγων εκπαιδευτικών στην Α/θμια εκπαίδευση σχετικά με το θέμα της αξιολόγησης των μαθητών. Η μεθοδολογία που επιλέχθηκε είναι η μελέτη περίπτωσης μέσω ημιδομημένων συνεντεύξεων. Από την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν προέκυψαν αρκετές ομοιότητες στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών, αλλά και σημαντικές διαφορές, τόσο ως προς τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνονται την αξιολόγηση όσο και ως προς τις βασικές της λειτουργίες.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΟι αντιλήψεις των Βέλγων κι Ελλήνων εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης σχετικά με την αξιολόγηση των μαθητών. Συγκριτική μελέτη 405.51 KB