Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 3 | Τεύχος 3 | 2015

Περίληψη

 

Στην εργασία διερευνώνται οι όροι και η πρακτική εφαρμογή της ηγεσίας και του μάνατζμεντ στις σχολικές μονάδες, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης. Διαπιστώνεται η διασύνδεση της ηγεσίας με το όραμα, την άσκηση επιρροής, τις αξίες, τον συντονισμό όλων των δομών και των ανθρώπων, την εκπλήρωση στόχων μέσω της συνεργασίας και την παροχή βοήθειας. Το μάνατζμεντ συσχετίζεται με τη διαχείριση των πόρων για την επίτευξη στόχων και αποτελεσμάτων βραχυπροθέσμου κατά βάση προσανατολισμού και με τις λειτουργίες του προγραμματισμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης και του ελέγχου των δραστηριοτήτων. Από τη συνεξέταση προκύπτει η αναγκαιότητα ανάδειξης ηγετών στην εκπαίδευση που να διαθέτουν χαρακτηριστικά μάνατζερ, αλλά και μάνατζερ με γνωρίσματα που προσιδιάζουν σε ηγέτες.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΗγεσία και Διοίκηση στα Σχολεία: Μια νέα προσέγγιση 279.97 KB