Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 2 | Τεύχος 3 | 2014

Περίληψη

 

Η αξιολόγηση του μαθητή αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα σημαντικά ζητήματα του εκπαιδευτικού συστήματος. Το συγκεκριμένο ζήτημα ελκύει το ενδιαφέρον όλων των φορέων που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία: μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων αλλά και της κοινωνίας. Το ερώτημα στο οποίο καλείται να απαντήσει η παρούσα μελέτη τίθεται ως εξής: είναι εφικτή η αξιολόγηση των μαθητών τόσο σε γνωστικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο δεξιοτήτων μέσω της μεθόδου project; Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι ενθαρρυντικά για την ποιοτική αξιο¬λόγηση της μαθητικής επίδοσης σε συνδυασμό με τα συνήθη ποσοτικά μέσα αξιολόγησης, ενώ ταυτόχρονα αναδεικνύουν τη σπουδαιότητα της εφαρμογής εναλλακτικών μεθόδων διδασκαλίας και μάθησης, όπως η μέθοδος project.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΗ αξιολόγηση του μαθητή μέσω της μεθόδου project - Μελέτη περίπτωσης.428.74 KB