Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 2 | Τεύχος 1 | 2014

Περίληψη

 

Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών σε σχέση με την αξιοποίηση βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα. Στο πρώτο μέρος της εργασίας αναλύεται ο όρος βιωματική μάθηση και παρουσιάζονται οι σημαντικότερες συμμετοχικές εκπαιδευτικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και παρουσιάζονται τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την υλοποίησή της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματική αξιοποίηση των βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΑπόψεις εκπαιδευτικών σε σχέση με την αξιοποίηση βιωματικών συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στο πλαίσιο συμμετοχής τους σε επιμορφωτικά προγράμματα342.58 KB