Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 1 | Τεύχος 2 | 2013

Περίληψη

 

Στην εργασία αυτή καταγράφονται οι απόψεις των εκπαιδευτικών οι οποίοι υπηρετούν σε τμήματα ένταξης και σε σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής σε σχέση με την αξιοποίηση έργων τέχνης στην εκπαίδευση μαθητών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζεται το πλαίσιο αξιοποίησης έργων τέχνης στην εκπαίδευση καθώς και οι δυνατότητες που αυτό προσφέρει για αποτελεσματική μάθηση σε μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Παρουσιάζονται τα σημαντικότερα μοντέλα που έχουν προταθεί από τους θεωρητικούς του πεδίου και αναλύεται εκτενώς το μοντέλο του Perkins. Αναλύεται ο όρος μαθησιακές δυσκολίες και παρουσιάζονται οι ηπιότερες από τις μαθησιακές δυσκολίες. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας περιγράφεται η μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και παρουσιάζονται τα σημαντικότερα αποτελέσματα που προέκυψαν από την υλοποίησή της. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη διατύπωση συμπερασμάτων σχετικά με την αποτελεσματική αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση μαθητών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες...

 

Πλήρες Κείμενο: pdfΚαταγραφή απόψεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με την αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση παιδιών με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες. Η περίπτωση των εκπαιδευτικών του Νομού Αχαΐας498.25 KB