Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 9 | Τεύχος 3 | 2021

Περίληψη

Η Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (ΕΓΔ) αποτελεί επιλεκτική νευροαναπτυξιακή διαταραχή με άγνωστη αιτιολογία που πρωτοεμφανίζεται κατά τη νηπιακή ηλικία και χαρακτηρίζεται από καθυστέρηση στη γλωσσική ανάπτυξη, καθώς το γλωσσικό υπολείπεται σημαντικά από το μη λεκτικό νοητικό επίπεδο (Οικονόμου & Βαρλοκώστα, 2011). Οι δυσκολίες στις γλωσσικές δεξιότητες αποτελούν προεξάρχον έλλειμμα στα παιδιά με ΕΓΔ, οι οποίες παρά την ετερογένεια, συχνά εμμένουν στο χρόνο και αν δεν αντιμετωπιστούν έγκαιρα ελλοχεύει ο κίνδυνος παγίωσης τους. Μετά την αξιολόγηση των γλωσσικών ελλειμμάτων και δυνατοτήτων του Κ.Β. (μαθητή Β΄ δημόσιου Δημοτικού σχολείου, 8 ετών) σχεδιάστηκε πρόγραμμα τρίμηνης παρέμβασης επικεντρωμένο στην ενίσχυση και καλλιέργεια των φωνολογικών δεξιοτήτων και της αποκωδικοποίησης για την άμβλυνση των δυσκολιών του.

Πλήρες Κείμενο: pdfΠαρεμβατικό πρόγραμμα για την βελτίωση του προφορικού και γραπτού λόγου σε μαθητή με ΕΓΔ 918 KB