Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 9 | Τεύχος 3 | 2021

Περίληψη

Oι ειδικές συνθήκες που προέκυψαν λόγω της πανδημίας COVID-19 ανέδειξαν τη σημαντικότητα των εργαλείων WEB 2.0 στην εξ αποστάσεως διδασκαλία, τόσο στην τυπική όσο και στη μη τυπική εκπαίδευση. Τo eTwinning έχει μια αμφίδρομη σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς την υποστηρίζει αλλά ταυτόχρονα υποστηρίζεται από αυτή. Το παρόν άρθρο διαπερνά το θεωρητικό πλαίσιο συγκεκριμένων εργαλείων (Youtube,Εφαρμογές Google, εργαλεία διαδικτυακών συσκέψεων, eBook, Padlet και κοινωνικά δίκτυα)που χρησιμοποιήθηκαν για την υποστήριξη του έργου eTwinning “Onceuponatime…” κατά τη διάρκεια της καραντίνας και ακολούθως γίνεται παρουσίαση του πώς αυτά χρησιμοποιήθηκαν και συνέβαλαν ώστε να ολοκληρωθεί το έργο με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών- εταίρων, λαμβάνοντας Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας.

Πλήρες Κείμενο: pdfΕργαλεία Web 2.0 για την υποστήριξη έργου eTwinning εξ αποστάσεως 918 KB