Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 9 | Τεύχος 3 | 2021

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σχετικά με τη συμβολή των εργαλείων ψηφιακής αφήγησης στη διδασκαλία τους και στη δημιουργία διαθεματικών projects. Στην έρευνα συμμετείχαν 124 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης διαφόρων ειδικοτήτων και αξιοποιήθηκε ο ποσοτικός συσχετιστικός σχεδιασμός με χρήση ερωτηματολογίου κλειστού τύπου για την εξαγωγή αποτελεσμάτων, τα οποία αναλύθηκαν με λογισμικό στατιστικής ανάλυσης. Από την ανάλυση των αποτελεσμάτων προέκυψε ότι οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί αναγνώρισαν τη θετική συμβολή της μεθόδου project, και συγκεκριμένα ενός project ψηφιακής αφήγησης, στην απόκτηση γνώσεων και σύγχρονων δεξιοτήτων από τους μαθητές τους, κυρίως όταν κατά την υλοποίησή του χρησιμοποιούνται συμμετοχικές τεχνικές. Ακόμα, διαπιστώθηκε η ανάγκη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τόσο στις συμμετοχικές τεχνικές, όσο και στα εργαλεία ψηφιακής αφήγησης καθώς οι ίδιοι τη συνδέουν με τον εμπλουτισμό και την εξέλιξη της διδασκαλίας τους αλλά και με την επαγγελματική τους ανάπτυξη. Η επιμόρφωση επιθυμούν να είναι ενταγμένη στο οργανωμένο πλαίσιο ενός Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος και όχι από τα στελέχη της Εκπαίδευσης, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με προηγούμενες έρευνες και θα μπορούσε να αποτελέσει αντικείμενο μελλοντικής έρευνας.

Πλήρες Κείμενο: pdfΑπόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη συμβολή των εργαλείων Ψηφιακής Αφήγησης στη δημιουργία διαθεματικών projects 918 KB