Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 9 | Τεύχος 3 | 2021

Περίληψη

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση για πολλά έτη δεν αποτέλεσε πρώτη επιλογή στα εκπαιδευτικά συστήματα. Τα τελευταία χρόνια έχουν σχεδιαστεί και υλοποιηθεί προγράμματα μαθητείας με συνδυασμό θεωρητικής και πρακτικής κατάρτισης με γνώμονα τις σύγχρονες εξελίξεις όπως δημογραφικές και κοινωνικοοικονομικές μεταβολές, που ενισχύουν το μεγάλο πρόβλημα των νέων για τα κράτη που είναι η ανεργία. Στόχος της παρούσας εργασίας μέσα από συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση της εγχώριας και διεθνούς βιβλιογραφίας είναι η αποτύπωση των χαρακτηριστικών που στοιχειοθετούν τα συστήματα μαθητείας με τις πολλές δυναμικές και τις υπαρκτές αδυναμίες τους. Τα οφέλη αφορούν τόσο τους μαθητευόμενους, τους εκπαιδευτικούς, τους εργοδότες, και τις σχολικές μονάδες ειδικότερα, αλλά και την τοπική ή εθνική κοινωνία και οικονομία ευρύτερα. Υπό αυτό το πρίσμα η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση μέσω προγραμμάτων μαθητείας γίνεται συνειδητή επιλογή, αναβαθμίζεται ποιοτικά, αποτελώντας παράλληλα μοχλό ανάπτυξης για τις χώρες που την προάγουν μέσω των εκπαιδευτικών συστημάτων τους.

Πλήρες Κείμενο: pdfΗ μαθητεία ως μέσο ποιοτικής ενίσχυσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης: Μια ανασκόπηση της βιβλιογραφίας. 918 KB