Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 9 | Τεύχος 1 | 2021

Περίληψη

Είναι ευρέως αποδεκτό ότι για να μεγιστοποιηθούν οι δυνατότητες των μαθητών, ύψιστης σημασίας είναι η πλήρης υποστήριξη των γονέων τους. Οι γονείς διαδραματίζουν ρόλο όχι μόνο στα επιτεύγματα των παιδιών τους αλλά και γενικότερα στη βελτίωση της σχολικής πραγματικότητας συμμετέχοντας ενεργά στην ενίσχυση της προόδου των παιδιών τους μέσω βοήθειας στο σπίτι, επισκέψεων στο σχολείο για ενημέρωση και δημιουργία καλών σχέσεων, παρακολούθησης της προόδου των παιδιών τους, συζήτησης με τους εκπαιδευτικούς και συμμετοχής στις σχολικές εκδηλώσεις. Στην παρούσα έρευνα διερευνάται ο βαθμός της γονεϊκής εμπλοκής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση η οποία εφαρμόστηκε στα Ελληνικά σχολεία κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης του Covid19, μέσω των απόψεων γονέων σχετικά με την εν λόγω διαδικασία.

Πλήρες Κείμενο: pdfΓονεϊκή Εμπλοκή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στην εποχή του Covid19 865 KB