Τόμος 8 | Τεύχος 1 | 2020
  Πινακας Περιεχομενων  
                                
  Editorial 
    Σπύρος Κιουλάνης 6-7
                                                                                                                                                                            
 

The Evolution in Greek English Language Teaching Curriculum Philosophy: The Comparison of the 1977Official Curriculum and the 2010 Common Framework for Foreign Languages

    Βάγια Αναστασία Βρακά
8-18
       
 

Motivation - Hygiene Theory: Greek teacher’s attitude towards maintenance factors and motivators in school environment

    Γρηγόρης Σκιαδάς
19-37
       
 

Postmodern interferences in adult education: towards a debate with the domineering learning foundations.

    Κωνσταντίνος Μαντζανάρης
38-48
       
  "English notes filled with notes; a scenario for teaching English based on telecollaboration”
    Μαρία Μίσχου
49-55
       
  Developing writing skills and promoting peer-feedback through project-based learning in a young learners’ EFL classroom
    Ευδοκία Σκαρκαλά Ρούκα, Αλεξάνδρα Αναστασιάδου
56-77
       
 

Σχεδιασμός και ανάπτυξη δεικτών ποιότητας για την αποτίμηση της συμβολής των εκπαιδευτικών ομίλων στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου

    Ιωσήφ Φραγκούλης, Σοφία Μητρούλια
78-88
       
 

Η επίδραση της παιδαγωγικής ηγεσίας στο σχολικό κλίμα και κουλτούρα: Μια πρώτη προσέγγιση

    Χρύσα Ταμίσογλου
89-110
       
 

Διαχείριση Σχολικών Κρίσεων

    Κυριακή Μαμάκου
111-122
 
 

Πτυχές της Μουσικοθεραπείας στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος

    Δέσποινα Κουρέτση
123-142
       
 

Η σημασία και ο ρόλος του Μέντορα για την υποδοχή και την ένταξη των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Διερεύνηση των απόψεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας

    Μιχαήλ Τρίκας, Αικατερίνη Κασιμάτη
143-162
       
 

Εφαρμόζοντας τη θεωρία του Συνολικού Έργου Τέχνης στην ερμηνευτική προσέγγιση της Λογοτεχνίας σε Λέσχη Ανάγνωσης Ενηλίκων.

    Παρασκευή Γεωργαντά, Αθανασία Δακοπούλου
163-177
       
 

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Σερρών για τον ρόλο του Διευθυντή στην εισαγωγή και εφαρμογή καινοτομιών.

    Αντωνία Ζαφειροπούλου
178-192
       
 

Η Ηγεσία στην Εκπαίδευση – Θεωρητική προσέγγιση

    Μαρία Τεκτονοπούλου
192-217
       
 

O Σύλλογος Διδασκόντων με βάση την ανάλυση ρόλων του Belbin

    Στέλιος Λαζαρίδης, Αναστασία Αγαθαγγέλου, Αναγνώστης Χούσανλης
218-229
       
 

Ο ρόλος των συνοδών παιδιών που χαρακτηρίζονται ως Άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη συμπερίληψη των Μαθητών των Ειδικών Μονάδων Μέσης Εκπαίδευσης

    Χρίστος Παπαδημητρίου, Κωνσταντία Χαραλάμπους
230-252
       
 

Η σημασία και ο ρόλος του Επαγγελματικού Καθοδηγητή (Coach) για τη διαρκή καθοδήγηση και στήριξη των εκπαιδευτικών: Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ευβοίας

    Μιχαήλ Τρίκας
253-273
       
 

Αποτίμηση του εξ αποστάσεως επιμορφωτικού προγράμματος «Μαθαίνοντας και Διδάσκοντας Python, Μέσα κι Έξω από το Σχολείο», ως προς την εφαρμογή των βασικών αρχών σχεδιασμού, διοίκησης και αξιολόγησης προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων.

    Χρήστος Γεωργίου
274-294
       
 

Προσέγγιση ζητημάτων επιστημονικού εγγραμματισμού από εκπαιδευτικούς

    Γιώργος Καράογλου
295-312
       
 

Οι παιδαγωγικές αρχές των ερευνητικών εργασιών (projects) σε πολυπολιτισμικές τάξεις Λυκείων

    Ελένη Κιοσσέ
313-330
       
 

Κοινωνικό φύλο, επίπεδο εκπαίδευσης γονέων και στάσεις εφήβων για τη δια βίου μάθηση

    Δημήτρης Κυρίτσης
331-346
       
 

Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την πρακτική άσκηση στην ειδική επαγγελματική κατάρτιση. Η περίπτωση του ΕΚΕΚΑμεΑ του ΟΑΕΔ

    Βασιλική Φρασαριώτη, Πέτρος Κλιάπης
347-360
       
 

Αντιλήψεις και προτάσεις γονέων παιδιών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το θεσμό της Παράλληλης Στήριξης – Συνεκπαίδευσης

    Βαΐα Δεληγιάννη, Σοφία Ελευθεριάδου
361-376
       
 

«Η Επαγγελματική Εξουθένωση των Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Καβάλας και η στάση του Διευθυντή ως προς την άμβλυνσή της»

    Αποστολία Κώστα, Αδάμος Αναστασίου, Γεώργιος Βοζαΐτης
377-392
       
    
  Συνολικό τεύχος  
  Συνολικό Τεύχος
    Συνολικό τεύχος 1-392