Τόμος 7 | Τεύχος 3 | 2019

Περίληψη

Το παρόν άρθρο μελετάει τη διδακτική προσέγγιση της διδασκαλίας των εγκλίσεων στη Β΄ Γυμνασίου (Νεοελληνική Γλώσσα) μέσω του ρητορικού παιχνιδιού, όχι, όμως, ως προφορική αντιλογία ανά άτομο ή ομάδα, αλλά μεταφερμένο σε ψηφιακό περιβάλλον με την αξιοποίηση εφαρμογών Google. Θέμα του αγώνα επιχειρηματολογίας των μαθητών ήταν η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στις ανθρώπινες σχέσεις και πραγματοποιήθηκε μέσω γραπτών μηνυμάτων στο Hangouts της Google. Η εφαρμογή αξιολογήθηκε μέσα από άτυπη συζήτηση με τους μαθητές/τριες καθώς και με ημερολόγιο του εκπαιδευτικού, και έδειξε ότι οι μαθητές παρακινήθηκαν και συμμετείχαν εντονότερα λόγω της χρήσης της ψηφιακής εφαρμογής και της χρήσης του ρητορικού παιχνιδιού.

Πλήρες Κείμενο: pdfΑγώνες επιχειρηματολογίας και διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας σε ψηφιακό περιβάλλον 433 ΚB