Τόμος 7 | Τεύχος 3 | 2019

Περίληψη

Το mentoring αποτελεί μια παλιά πρακτική που εφαρμοζόταν σε πολλά επαγγέλματα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ως επί το πλείστον με θετικά αποτελέσματα. Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται οι αρχές στις οποίες βασίζεται η εφαρμογή του στον εκπαιδευτικό χώρο, οι προϋποθέσεις εφαρμογής, ο ρόλος του μέντορα, καθώς και οι σχέσεις που δημιουργούνται ανάμεσα σε αυτόν και τον καθοδηγούμενο. Παράλληλα παρατίθενται προτάσεις για την εφαρμογή του στην ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα. Η εργασία στηρίζεται τόσο σε βιβλιογραφικές αναφορές, όσο και σε στοιχεία τα οποία απορρέουν από την εμπειρία των συγγραφέων ως εκπαιδευτικοί και ως Σχολικοί Σύμβουλοι. Βασικός στόχος είναι να τεθούν οι κατευθυντήριες γραμμές για όσους θέλουν να εφαρμόσουν το mentoring και να επωφεληθούν από αυτό ως πρακτική καθοδήγησης.

Πλήρες Κείμενο: pdfΤο Mentoring στην εκπαίδευση: Από τη θεωρία στην πράξη 396 ΚB