Τόμος 7 | Τεύχος 3 | 2019

Περίληψη

Στην συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζεται η αξιολόγηση και τα αποτελέσματα μιας διαθεματικής προσέγγισης τριών διακριτών μαθημάτων, της Πληροφορικής, της Γεωγραφίας και της Νεοελληνικής Λογοτεχνία. Για δύο σχολικές χρονιές υλοποιήθηκε πιλοτικά ένα άτυπο πρότζεκτ με στόχο την εφαρμογή ενός εναλλακτικού τρόπου διδασκαλίας, πέραν του παραδοσιακού, τόσο μέσα στη σχολική αίθουσα, όσο και στο εργαστήριο πληροφορικής, το οποίο στηρίχθηκε στην ενοποίηση της σχολικής γνώσης μέσα από τη διαθεματική οργάνωση των σχολικών μαθημάτων με τη χρήσηΤεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας(ΤΠΕ). Τελικό ζητούμενο ήταν η αποκόμιση γνώσης και η διαμόρφωση άποψης και γνώμης, όπως προβλέπεται και από το σχετικό ∆ιαθεµατικό Ενιαίο Πλαίσιο Προσράμματος Σπουδών (∆ΕΠΠΣ). Μετά την ολοκλήρωση της δράσης οι μαθητές, με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου, διατύπωσαν την άποψη τους για την εφαρμογή αυτής της διαφορετικής διδακτικής προσέγγισης, ώστε να διαπιστωθεί αν αυτή είχε θετικό αντίκτυπο σε αυτούς, αυξάνοντας το ενδιαφέρον τους για τα μαθήματα, αλλά και την ενεργή συμμετοχή τους σε αυτά.

Πλήρες Κείμενο: pdfΑποτελέσματα της διετούς εφαρμογής μιας διαθεματικής προσέγγισης των μαθημάτων της Πληροφορικής, της Γεωγραφίας και των Νεοελληνικών Κειμένων Γυμνασίου,με τη χρήση ΤΠΕ 903 ΚB