|
Πινακας Περιεχομενων |
|
|
|
|
|
Editorial |
 |
|
|
Σπύρος Κιουλάνης |
7 |
|
|
|
|
 |
|
Εκπαίδευση ενηλίκων κρατουμένων: Δυσκολίες στην εκπαιδευτική διεργασία.
|
 |
|
|
Αλεξάνδρα Τζινάβου, Ευάγγελος Ανάγνου
|
8-22 |
|
|
|
|
|
Challenges and Experiences Regarding Teaching Refugee Students in the Greek State School Classes
|
 |
|
|
Βασιλική Δάφκου, Αναστασία Γκαϊνταρτζή
|
23-44 |
|
|
|
|
|
A pedagogical framework and Evaluation of STEM & Robotics Camp Programs. A case-study.
|
 |
|
|
Αίμιλη Σισάμου, Νίκλεια Ετεοκλέους
|
45-68 |
|
|
|
|
|
Problem solving skills in primary education: context and outcome of teaching intervention
|
 |
|
|
Δήμητρα Κάφκα
|
69-82 |
|
|
|
|
|
Playful readings of an artwork or how a book can “sneak into” a museum
|
 |
|
|
Άννα Ν. Αφεντουλίδου
|
83-93 |
|
|
|
|
|
Η αξιοποίηση των συμμετοχικών εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία ελληνικών παραδοσιακών χορών σε ενήλικες
|
 |
|
|
Ιωσήφ Φραγκούλης, Γιώργος Μαγγόπουλος, Νικόλαος Χρόνης
|
94-108 |
|
|
|
|
|
Επιμόρφωση στελεχών εκπαίδευσης: Καλές πρακτικές άλλων χωρών και η συμβολή του Ε.Κ.Δ.Δ.Α για τη χώρα μας
|
 |
|
|
Ελευθερία Γκίκα, Μαρίνα Χαραλαμπίδου
|
109-124 |
|
|
|
|
|
«Η Μετασχηματίζουσα μάθηση στην εκπαίδευση ενηλίκων και η σύγκρισή της με τη συμπεριφοριστική θεωρία» |
 |
|
|
Κωσταντίνος Γρίβας, Γενοβέφα Παπαδήμα
|
125-146 |
|
|
|
|
|
Εκπαιδευτική αλλαγή και ανάπτυξη συμπεριληπτικών σχολείων με βάση το Πλαίσιο της Συμπερίληψης
|
 |
|
|
Βάιος Κατσέας
|
147-157 |
|
|
|
|
|
Θεωρητικές προσεγγίσεις και αποτελεσματικές στρατηγικές διαχείρισης της τάξης
|
 |
|
|
Ελένη Καραγιάννη
|
158-171 |
|
|
|
|
|
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών: θεσμός στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και τον εκσυγχρονισμό των εκπαιδευτικών συστημάτων
|
 |
|
|
Μαρία Γ. Σταματοπούλου, Δημήτριος Σταματόπουλος, Παναγιώτης Μπαλιάμης
|
172-185 |
|
|
|
|
|
Οι εκπαιδευτικές μέθοδοι που εφαρμόζουν οι εκπαιδευτές ενηλίκων στην περίπτωση των νέων εκτός απασχόλησης, εκπαίδευσης ή κατάρτισης (NEETs) |
 |
|
|
Ανθή Κυριακοπούλου, Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης
|
186-204 |
|
|
|
|
|
4η βιομηχανική επανάσταση: Μετασχηματισμοί, αλλαγές και προκλήσεις στην εκπαιδευτική πολιτική
|
 |
|
|
Δημήτρης Γεωργαντάς
|
205-218 |
|
|
|
|
|
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για το εύρος της κατανεμημένης ηγεσίας σε μια σύγχρονη σχολική μονάδα
|
 |
|
|
Ελεούσα Πλούμπη
|
219-241 |
|
|
|
|
|
Οι «ικανότητες» των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην κοινωνία της γνώσης
|
 |
|
|
Ανδρέας Πράσινος
|
242-259 |
|
|
|
|
|
Ο ρόλος της μουσικής στη διαπολιτισμική εκπαίδευση: Παράδειγμα σχεδιασμού και εφαρμογής διδακτικής παρέμβασης
|
 |
|
|
Χριστίνα Μπακούλα, Ηλίας Τσακάλης
|
260-278 |
|
|
|
|
|
«Ο πολιτιστικός μου χάρτης» Ένα έργο eTwinning στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
|
 |
|
|
Ευγενία Καρόκη
|
279-294 |
|
|
|
|
|
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών στελεχών των ΕΠΑΛ για την λειτουργία του θεσμού της μαθητείας και ο ρολος του διευθυντή στην υλοποίησή του
|
 |
|
|
Γεώργιος Ταβελλάρης
|
295-311 |
|
|
|
|
|
«Στροφή Δεξιά, Στροφή Αριστερά….Μαθαίνουμε για την Ελιά»: H κατανόηση της ελαιοποίησης μέσα από την προσέγγιση STEAM στο Νηπιαγωγείο
|
 |
|
|
Αλεξάνδρα Σιώζιου
|
312-332 |
|
|
|
|
|
Αποτίμηση της επιμόρφωσης και υποστήριξης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην εφαρμογή της εξ αποστάσεως σχολικής εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια της πανδημίας (COVID-19), την περίοδο 2020-2021
|
 |
|
|
Αλέξανδρος Δημητρίου
|
333-351 |
|
|
|
|
|
Το σχολικό κλίμα και η σημασία του στην επίδοση των μαθητών, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και την αποτελεσματικότητα του σχολείου
|
 |
|
|
Παναγιώτης Μπαλιάμης, Δημήτριος Σταματόπουλος, Ασημίνα Ξουλεή, Μαρία Σταματοπούλου
|
352-367 |
|
|
|
|
|
Η αναγνώριση του επαγγέλματος του εκπαιδευτικού ως παράγοντα στρες των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
|
 |
|
|
Ευαγγελία Καραγιάννη
|
368-381 |
|
|
|
|
|
Αντιλήψεις μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την κατανόηση, την αναγνώριση και την έκφραση του θυμού: Μια μελέτη περίπτωσης
|
 |
|
|
Χριστίνα Καρέλα
|
382-396 |
|
|
|
|
|
Εφαρμογή του μοντέλου της Ανεστραμμένης Τάξης στη διδασκαλία της Ομήρου Οδύσσειας στην Α Γυμνασίου στα πλαίσια ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Έρευνα Δράσης
|
 |
|
|
Ειρήνη. Χ. Αμοργιανιώτη
|
397-411 |
|
|
|
|
|
Διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών για τη γονεϊκή εμπλοκή στην περιοχή της Δυτικής Θεσσαλονίκης
|
 |
|
|
Ελπίδα Τοκμακίδου
|
412-427 |
|
|
|
|
|
Επίλυση προβλημάτων από την πραγματική ζωή με Arduino-ένα έργο eTwinning
|
 |
|
|
Ευγενία Καρόκη
|
428-440 |
|
|
|
|
|
|
Συνολικό Τεύχος |
|
 |
|
Συνολικό Τεύχος |
 |
|
|
Συνολικό τεύχος |
1-440 |