Contact
Search

Αρχικη

Επιτροπες

Αρχειο Τευχων

Υποβολη Αρθρων

Τόμος 10 | Τεύχος 3 | 2022

Περίληψη

Η παρούσα μεταδιδακτορική έρευνα εντάσσεται στον χώρο της Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών και έχει ως σκοπό της να διερευνήσει τους Λόγους που αρθρώνουν ο διδάσκων, οι φοιτήτριες, οι φοιτητές και η διευκολύντρια στην 3η σπείρα της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αντλώντας από τον κοινωνικό κονστρουξιονισμό (social constructionism) ερεύνησα τους Λόγους από τους οποίους αντλούν και τους οποίους επαναρθρώνουν τα παιδαγωγικά υποκείμενα και τις ταυτότητες που κατασκευάζουν κατά τη διάρκεια των ανατροφοδοτικών συναντήσεών τους. Πρόκειται για μία εθνογραφική μελέτη περίπτωσης το υλικό της οποίας συνέλεξα με την αξιοποίηση ποιοτικών τεχνικών συλλογής υλικού και ανέλυσα με το Μοντέλο Ανάλυσης Εκπαιδευτικού Λόγου. Η έρευνα αναδεικνύει τα πολλαπλά συγκείμενα, την έντονη διακειμενικότητα και την πολυφωνία ως βασικά χαρακτηριστικά συγκρότησης της 3ης σπείρας της Πρακτικής Άσκησης. Οι ταυτότητες των παιδαγωγικών υποκειμένων είναι ρευστές και σε διαδικασία μετασχηματισμού αντλώντας τόσο από παιδοκεντρικούς Λόγους όσο και από πιο παραδοσιακούς.

Πλήρες Κείμενο: pdf«Λόγοι» στην Πρακτική Άσκηση των φοιτητριών και των φοιτητών: Το παράδειγμα της Φιλοσοφικής Σχολής 385 KB