Αρχικη

Περίληψη

 

Η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση αποτελεί αναγκαιότητα της σύγχρονης εποχής και ο εκπαιδευτικός αποτελεί κομβικό σημείο σε αυτή τη διαδικασία. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση. Το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν 33 εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Καστοριάς. Για την υλοποίησή της ακολουθήθηκε ο σχεδιασμός της δειγματοληπτικής έρευνας και σχεδιάστηκε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο τύπου Likert για τη συλλογή των δεδομένων αποτελούμενο από 4 ενότητες (7 ερωτήματα-δηλώσεις για την κάθε ενότητα). Από τα ευρήματα της έρευνας διαφαίνεται ότι οι εκπαιδευτικοί εκφράζονται θετικά για τα οφέλη από την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και αναγνωρίζουν πολλούς και ποικίλους τρόπους ένταξής τους. Ακόμη θεωρούν ως σημαντικότερους παράγοντες δυσκολίας για την παραπάνω ένταξη την ανεπαρκή υλικοτεχνική υποδομή, την έλλειψη επιμόρφωσης και την ανασφάλεια που νοιώθουν. Η παρούσα έρευνα φιλοδοξεί να συμβάλλει στη βελτίωση των εκπαιδευτικών πρακτικών με τη χρήση των ΤΠΕ.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΑπόψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση382.3 KB