Τόμος 4 | Τεύχος 2 | 2016

Περίληψη

 

Όταν οι σχέσεις που αναπτύσσονται σε ένα μαθησιακό περιβάλλον, εμπεριέχουν διάλογο, επεξεργασία και εμπλουτισμό απόψεων με νέες ιδέες, ανταλλαγή εμπειριών και συ-ναισθήματα, τότε η διδασκαλία μετατρέπεται σε αυτό που ο Donald Schön περιγράφει ως στοχασμό κατά τη δράση (Reflection in action). Στην παρούσα δημοσίευση ερμηνεύουμε (Reflection on action) το στοχασμό κατά τη δράση (Reflection in action) του Donald Schön προσεγγίζοντας στοχαστικά τη διαδικασία μέσα από μία βιωματική μουσική (Jazz) και εικασ-τική (ζωγραφική) προσέγγιση, με την παρουσία εικονικών συμμετεχόντων (Virtual Paricipants). Από την αξιολόγηση της διαδικασίας κατέστη σαφές ότι ο στοχασμός κατά τη δράση αποτελεί μία σημαντική διαδικασία σε κάθε μαθησιακό περιβάλλον, η οποία, ωστόσο, παρά το γεγονός ότι δε βασίζεται σε κάποια συγκεκριμένη διανοητική διεργασία, μπορεί να ενισχυθεί με τη χρήση κατάλληλων τεχνικών και με τον τρόπο αυτό να οδηγήσει στην ενίσ-χυση της στοχαστικής μάθησης.

 

Πλήρες κείμενο: pdfΣτοχασμός πάνω στη δράση (Reflection on action) επί του Στοχασμού κατά τη δράση (Reflection in action): μουσική (jazz) και εικαστική αναπαράσταση της διδακτικής βιωματικής εμπειρίας του στοχασμού κατά τη δράση του Donald Schön με παράλληλη βιωματική ενίσχυση της αλληλεπίδρασης μέσω εικονικών συμμετεχόντων (Virtual Paricipants)» 680.45 KB